Frisco.pl otwiera w warszawskim metrze sklepy firmowe wyposażone w beacony. Na ścianach stacji Centrum pojawiły się plakaty z artykułami pięciu znanych producentów, które można zamówić z dostawą do domu korzystając z urządzeń mobilnych.

Reklama

Zainstalowane przy grafikach w metrze beacony nadają sygnały radiowe korzystając z technologii Bluetooth 4.0. Docierają one do smartfonów znajdujących się w pobliżu plakatu, by przesłać następnie mobilny bon na zakupy we Frisco z 10-procentową zniżką na produkty danej marki. W ten sposób stojąc przykładowo przy grafice z wypiekami A.Blikle można otrzymać rabat na słodycze tej cukierni do wykorzystania we Frisco. Beacony komunikują się ze smarfonami działającymi w systememie Android od 4.3 wzwyż, a wkrótce również z urządzeniami iPhone, iPad oraz iPad Mini.

By dostać kupon, trzeba mieć uruchomioną usługę lokalizacji w telefonie oraz najnowszą aplikację Frisco.pl, która potrzebna jest także do robienia zakupów w metrze. Można ją pobrać w Google Play (dla urządzeń z systemem Android) bądź też skanując kod QR z grafik zamieszczonych na stacji Centrum. W najbliższych dniach będzie dostępna również w App Store (dla iPhone’ów).

Każdy plakat w metrze to oddzielny wirtualny supermarket z asortymentem konkretnego producenta. Na stacji Centrum obecnie działa piekarnia z produktami Putka czy cukiernia ze słodkościami A. Blikle. Ponadto, z grafik można zamówić również owoce i warzywa z hurtowni Bukat, wędliny z firmy Wierzejki czy miesięczny zapas pieluszek Pampers. By wybrany artykuł trafił do koszyka, wystarczy zeskanować jego kod kreskowy z plakatu przy pomocy smartfona lub wykonać jego zdjęcie korzystając z funkcji Smart Scan. Zostaje on zapamiętany w aplikacji, dzięki czemu zakupy będzie można dokończyć na przykład w domu. Równolegle sklepy firmowe uruchomione zostaną na stronie frisco.pl.

 „Na rynku co jakiś czas pojawiają się ciekawe mobilne rozwiązania, więc we Frisco chętnie z nich korzystamy. Tym razem zdecydowaliśmy się wypróbować kolejną technologiczną nowinkę – beacony i przetestować ich działanie. W efekcie, jako pierwszy e-supermarket w Polsce we współpracy ze znanymi producentami uruchomiliśmy firmowe sklepy w metrze, które wyposażone zostały w te nadajniki. Liczymy, że pomogą nam one przekonać jeszcze więcej osób, że codzienne zakupy w sieci mogą być wygodne, a przy tym atrakcyjne cenowo” – mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here