W zeszłym tygodniu Orange poinformował o utworzeniu nowej oferty finansowej dla swoich klientów. Orange Finanse to wspólny projekt Orange Polska i mBanku – jednego z najbardziej innowacyjnych banków w naszym kraju i – podobno – na świecie.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, Orange Finanse łączy w sobie najlepsze standardy mobilnej bankowości mBanku i szerokie kompetencje Orange w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych dla użytkowników smartfonów. To produkt dla osób ceniących sobie mobilność. Tak w skrócie można określić nową ofertę na rynku bankowym.

Jednak to, co jest bardziej interesujące z naszego punktu widzenia to fakt, jak i czy w ogóle w ofercie operatora i mBanku zostanie poruszona kwestia geolokalizacji. Usługi lokalizacyjne są bowiem nieodpartym elementem oferty produktowej Orange i zarówno na rynku biznesowym, jak i masowym, operator ten ma wiele do powiedzenia. Podobnie rzecz się ma z mBankiem, którego aplikacja mRabaty to jedna z najlepszych pozycji na rynku, pokazująca jak powinien działać geomarketing w bankowości.

Wiele wskazuje na to, że możemy oczekiwać drugiej, równie dobrze, jeśli nawet nie lepiej, działającej pod tym kątem aplikacji. W prezentacji Orange Finanse widnieje bowiem informacja, iż w aplikacji mobilnej będzie dostępna geolokalizacja dla zniżek i ofert promocyjnych. Jeżeli mechanizm będzie podobny do tego, który niemal do perfekcji opanował już mBank, może się okazać, że nie warto już się czekować na Foursquare / Swarm, by dostać 10% zniżki na kawę. Teraz kawę być może wypijemy na koszt Orange.

A jeżeli intersują Was tego typu zastosowania geomarketingu nie tylko w ofertach bankowych, już dziś zapraszamy na konferencję Geomarketing Now, która 27 listopada odbędzie się w Warszawie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here