Pinterest w Polsce nie jest tak popularny jak w Stanach Zjednoczonych, podobnie zresztą jak Foursqare. Nie przeszkadza to jednak obu serwisom połączyć swoich sił, by osoby z nich korzystające mogły czerpać jak najwięcej danych.

Reklama

Otoż od zeszłego tygodnia użytkownicy mogą przypinać zdjęcia do określonych lokalizacji i na odwrót. Do zdjęć można dodawać lokalizacje z serwisu Foursquare. Nowa funkcjonalność powstała na skutek wzmożonej aktywności użytkowników Pinterest wokół tematyki wyjazdów wakacyjnych. Jak czytamy na blogu Pinterest, użytkownicy tworzyli wiele tablic związanych z odwiedzanymi przez siebie miejscami. Jak wynika ze statystyk, każdego dnia dodawali ok. 1,5 miliona takich miejsc.

Nowa funcjonalność może być niesłychanie przydatna dla branży turystycznej i gastronomicznej. Pytanie, czy marketerzy będą potrafili ją wykorzystać? Wystarczy porobić ładne, zachęcające do odwiedzin zdjęcia swoich produktów, usług, potraw itd., a następnie przypiąć je do swojej tablicy z dodaniem mapy i informacji kontaktowych.

W praktyce może to wyglądać w następujący sposób:

Poprzedni artykułZnajdź wolne powierzchnie z aplikacją Prologis EU
Następny artykułConnected Life Breakfast
Niezależny ekspert w branży Internet of Things z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada bogatą wiedzę oraz doskonałą znajomość krajowego i światowego rynku związanego z usługami „connected”, w tym M2M i IoT. Jest pomysłodawcą oraz założycielem portalu lokalizacja.info, magazynu Connected Life, organizatorem cyklu wydarzeń z serii Connected Life Business Events: Navigation Trends, Geomarketing Forum, Telematics Forum, Connected Health czy Connected Insurance. Organizator pierwszych w Polsce targów Internet of Things - IoT Poland Show. Prowadzi także działalność doradczą dla firm z sektora M2M/IoT. Prelegent. Mentor. IoT Evangelist.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here