Czy beacon może pomóc sprzedać stanik? Jak zarobić na informacji o położeniu swoich klientów? Jak tworzyć geolokalizowane posty na Facebooku? Jak dzięki aplikacjom mobilnym docierać do osób znajdujących się w konkretnych miejscach? Connected Shopping – rewolucja w zakupach! 

Już za dwa dni odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona tylko i wyłącznie zagadnieniom związanym z geomarketingiem. Podczas Geomarketing Now, eksperci z takich firm jak: DataWiseGoogleHEREFokusCredit AgricoleTotalizator Sportowy,MoBehaveT-MobileBaltazar.esNaviExpertWIGeoGIS czy Millward Brown opowiedzą o tym, jak zarabiać więcej, dzięki informacji o położeniu swoich klientów.

Artur Kurasiński, doskonale znany zwłaszcza w branży technologicznej i startupowej, wytłumaczy, dlaczego beacony mogą powodować wzrost sprzedaży w placówkach handlowych. Z kolei Maciej Trojanowicz, autor bloga troyann.pl, doradzi jak Foursquare może zwiększyć liczbę klientów odwiedzających restauracje czy inne punkty usługowe.

To jednak nie wszystko – dla marketerów kochających aplikacje mobilne, T-Mobile wraz z firmą MoBehave przedstawią kilka case`ów z przeprowadzonych geotargeotwanych kampanii reklamowych w kanałach mobile. Podobnie NaviExpert zaprezentuje możliwości aplikacji Rysiek, dzięki której będzie można dotrzeć z komunikatem reklamowym do osób przebywających w konkretnym miejscu.

Paweł Kacperek, redaktor naczelny lokalizacja.info oraz magazynu Connected Life (który już w przyszłym tygodniu w sprzedaży), opowie o rewolucji w zakupach, czyli trendzie Connected Shopping. Pod tym hasłem kryją się zakupy przyszłości – to co nas czeka na przełomie najbliższych lat w branży retail.

Na koniec bloku poświęconego reklamie geotargetowanej czeka na wszystkich wisienka na torcie. Local Awareness – nowy format reklamy w FacebookDaniel Kędzierski, CEO projektu Baltazar.es wytłumaczy, dlaczego geolokalizowane posty na Facebooku to idealne rozwiązanie dla sklepów sieciowych i dlaczego tego formatu reklam nie ma w Power Editor.

A to tylko połowa z atrakcyjnych tematów. Druga część w bloku biznesowym. Więcej na http://connectedevents.pl/geomarketing.

Zapraszamy już 3 grudnia 2014 r. do centrum konferencyjnego Adgar Plaza w Warszawie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here